Únor 2010

Nabídka stravování

1. února 2010 v 16:19 | Dušan Volf |  NABÍDKA STRAVOVÁNÍ

Nabídka na zajištění závodního stravování



I. Název a sídlo dodavatele:

název: Dušan Volf
se sídlem: Husova 24, Blansko 678 01
IČ: 66556830
telefon: 777 768 521
fax: 516 412 612
e-mail: volf.dusan@seznam.cz
(dále jen "dodavatel")


Nabídka zajišťování stravování.



Dovolujeme si Vás oslovit s nabídkou zajištění stravování do Vaší organizace.

Naše nabídka se opírá o dlouholeté zkušenosti, v zajišťování dovozu jídel.
Vzhledem k tomu, že naše firma nabízí i spoustu cateringových činností, které je schopna ve Vašem provozu realizovat, tímto si je dovolujeme nabídnout.

Námi dodávaný sortiment:
obědové menu : polévka, 2x jídlo masové, 1 x jídlo bezmasé, 1 x jídlo sladké, 1 x jídlo studené (bagety, balíčky), dále pak snídaně, svačiny, večeře.

Tento sortiment můžeme rozšířit o jídlo tzv. nadstandard. Jedná se o jídla s větší gramáží. Tato jídla včetně polévky
jsou o cca. 5,- Kč dražší než jídla ostatní.

Navrhovaný kalkulační vzorec je uveden v příloze č. 1

Dále dle Vašich požadavků zajistíme:

- jsme schopni dodat 10 % obědů bez předchozího objednání.
- objednávku lze změnit do 08:00 hodin prostřednictvím telefonu na dodavatele.
- akceptujeme změny v důsledku nepředvídatelných událostí (např. zrušení směny).
- v naléhavých případech mimořádných směn, Vám zajistíme stravu.
- pokud Vaše firma bude mít zájem zajistíme provoz automatů (káva, cukrovinky, bagety, nápoje)
- VIP návštěvám přípravu slavnostních stolů včetně občerstvení tj. obložené mísy, chlebíčky, zákusky
- uspořádání rautů pro Vaše zaměstnance ve Vašich nebo jiných prostorách
- uspořádání letních nebo vánočních párty pro Vaše zaměstnance


Jedním z významných a pro nás směrodatných faktorů, které určují vztahy se zákazníky, je pro nás komunikace. Zákazník je pro naši firmu nejdůležitější hodnota a míru uspokojenosti jeho potřeb považujeme za svou základní povinnost.

Připomínky a reklamace řešíme rychle, klidným a korektním způsobem k plné spokojenosti obou stran.

Máme zavedenou metodu na stanovení a revizi norem, striktně se řídíme dle Vyhlášky 137 o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologických včetně HCCP ze dne 17. 03. 2004.


Způsob hodnocení nabídek:

Narozdíl od většiny konkurenčních firem nabízíme větší gramáž masa (100 - 120 g maso v syrovém stavu bez kosti, 130 - 150 g v syrovém stavu maso s kostí, 120 - 150 g špízy a závitky).

Doplňující informace:

- Splatnost daňového dokladu bude do 14 dnů od převzetí. Daňový doklad bude považován za uhrazený okamžikem odepsání fakturované částky z účtu zadavatele.

- Nabídkovou cenu bude možné překročit nebo snížit jen:

a) pokud nastanou změny daňových předpisů majících vliv na výši nabídnuté ceny
b) dojde-li k roční inflaci vyhlášené Českým statistickým úřadem

Těšíme se na případnou spolupráci a věříme, že Vás přesvědčíme o našich kvalitách.




Dušan Volf
majitel firmy